woensdag 7 december 2016

Vier ouders

Gaan we naar jouw ouders?
Ja naar mijn moeders. 
Heb je twee moeders?
Ja en twee vaders. Mijn moeders wonen bij elkaar en mijn vaders wonen bij elkaar.
Hoe zit dat?
Mijn moeders zijn lesbisch en mijn vaders gay
Maar die krijgen toch geen kinderen
Ja een van mijn vaders heeft sperma gegeven aan een van mijn moeders
Hebben ze geneukt? 
Nee. Gewoon afgetrokken en het zaad mijn moeder gebracht.
Lekker is dat Weet je ook wie
Nee maar daar kom ik heus we achter
Jeetje vier ouders om ruzie mee te maken. Ik vind één moeder al erg. 
Ze houden allemaal evenveel van mij, zeggen ze
Wat een zeikerds.
Ja zeg dat wel
Ik woon bij mijn moeders. Mijn vaders komen vaak langs. Vroeger kwamen ze om met me te stoeien. Want moeders stoeien te weinig met hun kinderen
Vond je dat leuk
Nee dat vond ik stom. Lekker spontaan was het niet. 
Zat ik daar tussen vier volwassenen. Krijg het er nog benauwd van als ik eraan denk. 
Wie zegt er nou hoe laat je thuis moet komen?
Daar vergaderen ze eerst over met zijn vieren. Ze hebben allemaal evenveel te zeggen over me.
Moet je dan met vier ouders ruzie maken als je later thuis wil komen? 
Ja. En dan krijgen zij weer ruzie met elkaar. Vind de een de ander weer te soft. Dan zeg ik Zoek het lekker uit jullie. Ik denk vaak had ik maar geen ouders.