woensdag 30 november 2016

Deal Donkey

Pakje

Ik heb voor mijn moeder een sintcadeautje voor mijn zoon online besteld. Hoeft ze niet naar de winkel.

Nu belt ze elk uur op. Hoe laat komen ze? 
Geen idee 29 of 30 november. Ze hebben het druk ma. 
Wie komt er dan!
De pakjesbezorger
Wie is dat?
Nou dat kunnen wel tien verschillende zijn.
Oh. Hebben ze dat niet gemaild
Nee dat staat er niet bij.
Maar ik moet naar Albert Heijn anders moet ik weer diepvriespizza eten
Ma, ga gewoon haar de Albert Heijn
En als ze dan komen?
Dan geven ze het aan de buren
Daar doen we niet aan. Ik neem ook nooit iets voor de buren aan. Daar begin ik niet aan. 
Nou ga nou maar naar Albert Heijn
Nee, ik wacht nog wel even. Komen ze na zes uur?
Nee, vast niet ma,
Dan wacht ik nog tot zes uur. 
Ga nou maar naar Albert Heijn. Dan komt het pakje morgen wel
Nee, dan moet ik weer de hele dag thuisblijven. Ik wil naar de kapper morgen.
Als je niet thuis bent, kun jet ergens in de buurt zelf afhalen
Waar is dat dan? 
Dat staat op het briefje dat ze in de bus gooien.
Nou ik wacht nog wel even. Zul je net zien dat ze komen als ik naar Albert Heijn ben. 
Ga nou maar, ma.

Gewoon naar de winkel heeft soms grote voordelen. Het pakje is nog niet bezorgd door DealDonkey.