zaterdag 22 maart 2014

Bereid te sterven voor Wilders

"Ik sterf liever, dan dat ik hem ooit zal laten vallen." Dat zegt Dion Graus over man die hij 'zijn vriend' noemt. De vraag is natuurlijk of de vriendschap wederzijds is. Ik betwijfel het.
Nou begrijp ik zijn uitspraak wel, ik begrijp hem omdat hij zonder Wilders evengoed dood zou kunnen gaan. Dan is Dion Graus helemaal niemand meer. Een loner en een loser is hij feitelijk nu al. Graus is niets zonder Wilders. En dat geldt ook voor Fleur Agema en Martin Bosma. Als Wilders ze laat vallen, is het gedaan met ze. Agema, Bosma en Graus zijn marionetten van Wilders, volkomen in zijn macht. Hij trekt aan de touwtjes en als het moet knoopt hij ze op.

De kiezer? Die geeft Wilders gelijk natuurlijk. De man in de straat wil echt alle Marokkanen kwijt. Gisteren vlogen drie legerhelikopters boven het dorp. "Die komen de Marokkanen halen,"  zei een vrouw naast me. Een ander zei "voor mij mag het". En we hebben niet eens Marokkanen hier!